Jesteś za granicą i potrzebujesz wsparcia Centrum Alarmowego? Napisz do nas na czacie!

ECbot, to twój wirtualny asystent, z którym możesz się skontaktować:

  • 24/7,
  • gdziekolwiek jesteś oraz
  • gdy masz dostęp do Internetu.

Aby rozpocząć rozmowę kliknij w ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka opcji. Wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada.

  1. Czat z koordynatorem – porozmawiasz z konsultantem Centrum Alarmowego. Poprosi Cię o kilka informacji, aby zweryfikować jaki wariant ubezpieczenia posiadasz. Dzięki temu będziemy mogli szybciej i sprawniej udzielić pomocy której potrzebujesz.
  2. Oddzwoń do mnie - skorzystaj gdy potrzebujesz rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem, a nie możesz do nas zadzwonić. Przed rozmową zostaniesz poproszony o kilka podstawowych informacji.
  3. Przydatne informacje – to zbiór artykułów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdziesz je prowadząc rozmowę z wirtualnym konsultantem lub za pomocą wyszukiwarki (dostępnej na pierwszej stronie czatu) wybierając odpowiednią kategorię.